13 April 2011

Pasukan futsal Kosmo! malang lagi

MINGGU KE-3

SAINGAN bagi tiga kedudukan teratas Liga Futsal Korporat (BHL-CFL 2011) terus sengit apabila Majlis Perbandaran Klang (MPK), Real B-21 dan Ban Hoe Leong (BHL) meneruskan rentak kemenangan mereka.

Pada aksi minggu ketiga di Real Sports Arena, Teluk Gadong, Klang semalam, MPK mencatat dua lagi kemenangan dengan menewaskan Petronas 4-1 dan Inai Kiara 4-2.

Dengan kemenangan bersih selepas empat perlawanan itu, MPK kekal menghuni tangga teratas dengan 12 mata maksimum.

Real B-21 pula kekal di tangga kedua apabila berjaya meraih kemenangan ketiga dengan membelasah Kosmo! 15-0.

BHL yang turut dibarisi dua pemain futsal kebangsaan, Fairuz Mohd. Noor dan Ruzaley Abd. Aziz kekal di tangga ketiga selepas membelasah Nortport 9-0.

Rising Star Vision pula berjaya melonjak ke tangga keempat setelah mencatat kemenangan kedua dengan menewaskan Westport 3-1.

Sementara Jotun yang tewas dua perlawanan sebelum ini naik ke tangga ke-9 setelah meraih kemenangan sulung dengan menewaskan Ricoh 4-1.

Aksi minggu keempat bakal berlangsung di gelanggang yang sama pada Sabtu ini.

Kosmo! yang hanya mencatat satu kemenangan setakat ini bakal berdepan satu lagi tugas sukar berdepan pendahulu liga, MPK.


KEPUTUSAN

MPK                4 PETRONAS    1
REAL B-21    15 KOSMO!        0
JOTUN            4 RICOH            1
RISING STAR 3 WESTPORT   1
MPK                4 INAI KIARA  2
BHL                9 NORTHPORT 0

No comments:

Post a Comment

Sisi Tersembunyi Allahyarham Datuk Baharom Mahusin

“SEUMUR hidup saya, saya tidak pernah berasa susah seperti ini.” Kata-kata ini masih segar dalam ingatan saya meskipun sudah lebih tiga t...